Orijinal, cipsten çıkmış olanlarından istiyorum. 2021 baskı adı altında satılanlardan istemiyorum.
Elinizde 2 3 tane bile olsa yazın. Parça parça alım da yaparım.
İletişim için sadece pm.
Pokemon Taso Arıyorum
6
●106
- 22-10-2021, 00:42:24halen aklımda hocam benimde @Wertomy; kalanları eritiyorum diye unuttum sanmaWertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 22-10-2021, 00:48:50Hocam mutlaka yaz unutma beni. Gerekirse kaydet numaramı. O kadar önemli. Bulamıyorum çünkü.sifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam beni biliyorsun, alacağım dediysem alırım.pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2021, 15:47:55Hocam beni biliyorsun, alacağım dediysem alırım.
[/QUOTE]
biliyorum umarım buluruz
