• 22-10-2021, 00:07:59
    #1
    Orijinal, cipsten çıkmış olanlarından istiyorum. 2021 baskı adı altında satılanlardan istemiyorum.
    Elinizde 2 3 tane bile olsa yazın. Parça parça alım da yaparım.
    İletişim için sadece pm.
  • 22-10-2021, 00:19:09
    #2
    Ah ulan bana Eş Keçın çıkmıştı, Brown filan vardı. Mahallede çocuklar kesmişti önümü ne kavga etmiştik be. Hey gidi günler
  • 22-10-2021, 00:28:12
    #3
    Hocam bende var eski evi tadilat yaparken çıkmıştı ama evde bi yerde koydum bulursam yazarım
  • 22-10-2021, 00:42:24
    #4
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orijinal, cipsten çıkmış olanlarından istiyorum. 2021 baskı adı altında satılanlardan istemiyorum.
    Elinizde 2 3 tane bile olsa yazın. Parça parça alım da yaparım.
    İletişim için sadece pm.
    halen aklımda hocam benimde @Wertomy; kalanları eritiyorum diye unuttum sanma
  • 22-10-2021, 00:48:50
    #5
    sifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende var eski evi tadilat yaparken çıkmıştı ama evde bi yerde koydum bulursam yazarım
    Hocam mutlaka yaz unutma beni. Gerekirse kaydet numaramı. O kadar önemli. Bulamıyorum çünkü.

    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halen aklımda hocam benimde @Wertomy; kalanları eritiyorum diye unuttum sanma
    Hocam beni biliyorsun, alacağım dediysem alırım.
  • 22-10-2021, 15:47:55
    #6
    Hocam beni biliyorsun, alacağım dediysem alırım. [/QUOTE]

    biliyorum umarım buluruz
  • 24-10-2021, 16:17:15
    #7
    Eski evde deponun toprak zeminini kazıp toprağa gömmüştüm bundan 15-20 sene önce sanırım Bi ara gidip kazayım hahaha Pokemon Dijimon tasoları var inşallah duruyordur