Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orijinal, cipsten çıkmış olanlarından istiyorum. 2021 baskı adı altında satılanlardan istemiyorum.
Elinizde 2 3 tane bile olsa yazın. Parça parça alım da yaparım.
İletişim için sadece pm.
halen aklımda hocam benimde @Wertomy; kalanları eritiyorum diye unuttum sanma