Selamlar
klima satışı yapan veya marka önerebilecek olan, herhangi bir kampanyadan bilgisi olan var mı 12000 btu inventer bi klima almak istiyorum
12.000 btu klima
6
●66
- 18-12-2020, 09:50:05ihtiyacınız olabilir: https://www.r10.net/ilan-panosu/2329...m-yapilir.html
- 18-12-2020, 10:13:42Bütçe varsa Daikin, Mitshubishi klimalara bakın hocam.
Kampanya var mıdır bilemiyorum ama. - 18-12-2020, 10:26:49https://hizliresim.com/8vTDkoRiot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam elimde bu marka bir klima var internetten arastırabilirsiniz. 1-2ay kullanıldı sıfır ayarında. Amcam dükkanına almıştı beyin kanaması geçirdi hastanede yatıyor ve malülen emekli olacak dükkanda artık ihtiyaç olmayacagı için o yüzden satmayı düşünüyoruz. Aldıgımız yere teklif ettigimizde ancak yarı fiyata alabileceklerini söylediler o yüzden oraya satmayı düşünmüyoruz. Yarı fiyatına olmasada 0 fiyatından aşagı satabilirim düşünürseniz - 04-01-2021, 03:53:00Almadıysanız yardımcı olabilirim hocam. Pm gönderin sizlere zahmet destek sağlayabilirim.