Selamlar
klima satışı yapan veya marka önerebilecek olan, herhangi bir kampanyadan bilgisi olan var mı 12000 btu inventer bi klima almak istiyorum
https://hizliresim.com/8vTDko
hocam elimde bu marka bir klima var internetten arastırabilirsiniz. 1-2ay kullanıldı sıfır ayarında. Amcam dükkanına almıştı beyin kanaması geçirdi hastanede yatıyor ve malülen emekli olacak dükkanda artık ihtiyaç olmayacagı için o yüzden satmayı düşünüyoruz. Aldıgımız yere teklif ettigimizde ancak yarı fiyata alabileceklerini söylediler o yüzden oraya satmayı düşünmüyoruz. Yarı fiyatına olmasada 0 fiyatından aşagı satabilirim düşünürseniz