• 17-03-2013, 17:54:14
    #10
    furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yaptıkları hoş değil bence..

    Sony Tablet P ile gönderildi...
    nasıl o kadar tiraj yapıyorlar zannediyorsun hocam, beleş dağıttıkları gazeteler ve böyle şeylerle işte
  • 17-03-2013, 17:57:06
    #11
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl o kadar tiraj yapıyorlar zannediyorsun hocam, beleş dağıttıkları gazeteler ve böyle şeylerle işte
    Trajın asıl sebebi öğrenci evlerinde kalan kişilere 4-5 tane gazete veriyorlar
  • 17-03-2013, 19:24:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl o kadar tiraj yapıyorlar zannediyorsun hocam, beleş dağıttıkları gazeteler ve böyle şeylerle işte
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trajın asıl sebebi öğrenci evlerinde kalan kişilere 4-5 tane gazete veriyorlar
    konu sahibinin sorusuna cevap vermeyecekseniz ne işiniz var konuda? değerli fikirlerinizi soran olursa söyleyin ki konu amacından sapmasın. ya da yeni konu açın "şikayetim var" bölümüne.

    ***

    ben aboneyim bu arada. abonelik yenilemek gerekmiyorsa yardımcı olayım. ama konuya saçma sapan yorum yapanlar aradan çekilirse sevinirim...
  • 17-03-2013, 22:03:30
    #13
    Arkadaşlar abonelik gerektirmiyor. Ben Abonesi değilim çarşamba günleri merkezi gazete bayiileri 5 TL karşılığında satıyor. Bilginize..
  • 22-03-2013, 16:01:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yazarcizer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibinin sorusuna cevap vermeyecekseniz ne işiniz var konuda? değerli fikirlerinizi soran olursa söyleyin ki konu amacından sapmasın. ya da yeni konu açın "şikayetim var" bölümüne.

    ***

    ben aboneyim bu arada. abonelik yenilemek gerekmiyorsa yardımcı olayım. ama konuya saçma sapan yorum yapanlar aradan çekilirse sevinirim...
    İlgin için teşekkür ederim, bir abone bulup onun üzerinden hallettim..

    Arkadaş haklı ben sadece abone var mı yok mu diye sordum