nasıl o kadar tiraj yapıyorlar zannediyorsun hocam, beleş dağıttıkları gazeteler ve böyle şeylerle işte

Trajın asıl sebebi öğrenci evlerinde kalan kişilere 4-5 tane gazete veriyorlar
konu sahibinin sorusuna cevap vermeyecekseniz ne işiniz var konuda? değerli fikirlerinizi soran olursa söyleyin ki konu amacından sapmasın. ya da yeni konu açın "şikayetim var" bölümüne.
***
ben aboneyim bu arada. abonelik yenilemek gerekmiyorsa yardımcı olayım. ama konuya saçma sapan yorum yapanlar aradan çekilirse sevinirim...