konu sahibinin sorusuna cevap vermeyecekseniz ne işiniz var konuda? değerli fikirlerinizi soran olursa söyleyin ki konu amacından sapmasın. ya da yeni konu açın "şikayetim var" bölümüne.
***
ben aboneyim bu arada. abonelik yenilemek gerekmiyorsa yardımcı olayım. ama konuya saçma sapan yorum yapanlar aradan çekilirse sevinirim...
İlgin için teşekkür ederim, bir abone bulup onun üzerinden hallettim..
Arkadaş haklı ben sadece abone var mı yok mu diye sordum