• 11-10-2012, 15:16:16
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.sınıftan dersi olan 3.sınıftan ders alamaz. 2.sınıftan dersi olan 4.sınıftan ders alamaz.

    Bir dönem içinde toplam 45 kredilik ders alabilirsiniz. Sınıf geçme yerine artık ders geçme kavramı var. 1.sınıftan 5 dersin varsa bu dersler ikiye bölünüp güz ve bahar dönemi dersleri olarak göreceksin. 5 ders 25 kredi yaparsa 2.sınıf güz döneminden 20kredilik daha ders alabilirsin demektir.
  • 11-10-2012, 15:18:57
    #11
    yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim, o zaman diğer sene hem bu borçlu olduğumuz dersleri verip hem de 2. sınıf derslerini vermeliyiz.
    peki kayıt olurken 2. sınıf olarak geçicek değil mi?
  • 11-10-2012, 15:19:00
    #12
    Aslında sınıf olayı bitti ama anlatabilmek adına halen sınıf kavramını kullanıyoruz. Aslında 4 yıllık bir bölüm 8 dönemden oluşmakta. 1-3-5-7 bunlar güz dönemlerine denk gelir, 2-4-6-8 bunlar bahar dönemlerine denk gelir. Her eğitim yılında güz ve bahar dönemi olarak iki ayrı dönemde ayrı dersler alırız. Her dönemin dersleri birbirindne farklıdır. Sınavlarıda farklıdır. Konuyu açan arkadaşımızı ele alırsak, 5 dersten kalmış. Bu dersler intibaka uğradı ve güz dönemi 5 ders, bahar dönemi 5 ders olacak şekilde değiştirildi. Güz dönemi dersleri için ara sınav, dönem sonu sınavı ve bütüleme sınavı olacak. Sonuçlarına göre bu derslerden geçecek veya kalacak. Aynı şey bahar dönemi dersleri içinde geçerlidir.
  • 12-10-2012, 09:06:06
    #13
    Kafam karıştı acayip