Konu
açıköğretim durumum
11-10-2012, 15:18:57
#11
MaiHes
yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim, o zaman diğer sene hem bu borçlu olduğumuz dersleri verip hem de 2. sınıf derslerini vermeliyiz.
peki kayıt olurken 2. sınıf olarak geçicek değil mi?