Aslında sınıf olayı bitti ama anlatabilmek adına halen sınıf kavramını kullanıyoruz. Aslında 4 yıllık bir bölüm 8 dönemden oluşmakta. 1-3-5-7 bunlar güz dönemlerine denk gelir, 2-4-6-8 bunlar bahar dönemlerine denk gelir. Her eğitim yılında güz ve bahar dönemi olarak iki ayrı dönemde ayrı dersler alırız. Her dönemin dersleri birbirindne farklıdır. Sınavlarıda farklıdır. Konuyu açan arkadaşımızı ele alırsak, 5 dersten kalmış. Bu dersler intibaka uğradı ve güz dönemi 5 ders, bahar dönemi 5 ders olacak şekilde değiştirildi. Güz dönemi dersleri için ara sınav, dönem sonu sınavı ve bütüleme sınavı olacak. Sonuçlarına göre bu derslerden geçecek veya kalacak. Aynı şey bahar dönemi dersleri içinde geçerlidir.