• 21-09-2012, 16:54:09
    #10
    Şimdi iki yıllığa gitsen 21-22 yaşında bitecek, bir yılda DGS hazırlık desek 22-23. Üstüne bir de beş yıl koy eder mi sana 27-28.

    İki yıllığa 20 yaşında gittim ve şimdi yaştan dolayı pişmanlık var, keşke daha önce gitseydim diye.
  • 24-09-2012, 19:41:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi iki yıllığa gitsen 21-22 yaşında bitecek, bir yılda DGS hazırlık desek 22-23. Üstüne bir de beş yıl koy eder mi sana 27-28.

    İki yıllığa 20 yaşında gittim ve şimdi yaştan dolayı pişmanlık var, keşke daha önce gitseydim diye.
    Hocam demek istediğinizi tam anlamadım. 2 yıllık git mi diyorsun gitmem mi.

    Ek tercih kılavuzu açıklanmış ;

    http://www.osym.gov.tr/dosya/1-60822...-24-9-2012.pdf

    benim puanıma göre gidilebilecek bölümleri çıkartmakta mesele. Önerisi olan varmı tekrar ?