Şimdi iki yıllığa gitsen 21-22 yaşında bitecek, bir yılda DGS hazırlık desek 22-23. Üstüne bir de beş yıl koy eder mi sana 27-28.

İki yıllığa 20 yaşında gittim ve şimdi yaştan dolayı pişmanlık var, keşke daha önce gitseydim diye.