SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi iki yıllığa gitsen 21-22 yaşında bitecek, bir yılda DGS hazırlık desek 22-23. Üstüne bir de beş yıl koy eder mi sana 27-28.

İki yıllığa 20 yaşında gittim ve şimdi yaştan dolayı pişmanlık var, keşke daha önce gitseydim diye.
Hocam demek istediğinizi tam anlamadım. 2 yıllık git mi diyorsun gitmem mi.

Ek tercih kılavuzu açıklanmış ;

http://www.osym.gov.tr/dosya/1-60822...-24-9-2012.pdf

benim puanıma göre gidilebilecek bölümleri çıkartmakta mesele. Önerisi olan varmı tekrar ?