Sevincimi paylaşmak istedim :)
20
●1.693
- 09-08-2012, 23:59:08Hayırlı olsun.
Bu arada moralini bozmak gibi olmasın ama eğer öğretmen olacağım diye hevesleniyorsan şu gidişata göre işin çok zor. Gerçi burası Türkiye her 2-3 senede bir eğitim sistemi değiştiği için ne zaman ne olacağı da belli olmuyor.