Hayırlı olsun.

Bu arada moralini bozmak gibi olmasın ama eğer öğretmen olacağım diye hevesleniyorsan şu gidişata göre işin çok zor. Gerçi burası Türkiye her 2-3 senede bir eğitim sistemi değiştiği için ne zaman ne olacağı da belli olmuyor.