Konu
Sevincimi paylaşmak istedim :)
10-08-2012, 00:02:53
#12
Lostr
Tebrikler. Darısı iyi üniversitelere(hayırlısı neyse o olsun) yerleşmek isteyen benim ve benim gibilerin başına