• 09-08-2012, 23:58:45
    #10
    hayırlı olsun hocam.
  • 09-08-2012, 23:59:08
    #11
    Hayırlı olsun.

    Bu arada moralini bozmak gibi olmasın ama eğer öğretmen olacağım diye hevesleniyorsan şu gidişata göre işin çok zor. Gerçi burası Türkiye her 2-3 senede bir eğitim sistemi değiştiği için ne zaman ne olacağı da belli olmuyor.
  • 10-08-2012, 00:02:53
    #12
    Tebrikler. Darısı iyi üniversitelere(hayırlısı neyse o olsun) yerleşmek isteyen benim ve benim gibilerin başına
  • 10-08-2012, 00:03:48
    #13
    İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar Öğretmen olmak şu atama durumunda zor ama bakalım hayırlısı
  • 10-08-2012, 16:45:30
    #14
    Bu da bonus oldu

  • 10-08-2012, 20:27:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, sizin adınıza sevindim.
  • 10-08-2012, 20:28:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler...
  • 10-08-2012, 21:20:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.
  • 10-08-2012, 21:24:21
    #18
    Teşekkürler herkese