Askerlik tecilim 10. ayda sona eriyor. Bedelli ödeyecek birikmişim yok, askere gidecek durumum da yok.
tecil uzatmamın tek yolu yüksek lisans
tezsiz uzaktan yüksek lisans başvuranlar, bu konuda bilgisi olanlar varsa bilgi verirlerse sevinirim.
Askerlik - Yüksek Lisans
7
●156
- 14-07-2025, 12:32:09
- 14-07-2025, 12:34:07Yaş kaçtı? Ön lisans / lisans bitirenler 28 yaşına girdikleri yılın son gününe dek uzatabiliyorlar. 28 yaşında değilseniz askeriyeyle bir görüşün bence.
- 14-07-2025, 20:02:49hangi ünide hocam ücretler ders başı 5k anadoludacasac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2025, 20:03:31yaş 27 hocam 10/10/25 de bitiyo tecil askeriye ile görüştüm ocak 1 de yoklama kaçağı sayılırsınız dediHellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2025, 20:13:10OMÜ de yaptım. Sakarya üni araştır. Aof de var. Aof daha uygun olabilirmuhammedasici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2025, 11:04:02Okurken 28 e kadar uzatılabiliyor galiba mezun olunca +2 sene veriliyor maksHellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle