• 14-07-2025, 12:32:09
    #1
    Askerlik tecilim 10. ayda sona eriyor. Bedelli ödeyecek birikmişim yok, askere gidecek durumum da yok.
    tecil uzatmamın tek yolu yüksek lisans
    tezsiz uzaktan yüksek lisans başvuranlar, bu konuda bilgisi olanlar varsa bilgi verirlerse sevinirim.
  • 14-07-2025, 12:34:07
    #2
    Yaş kaçtı? Ön lisans / lisans bitirenler 28 yaşına girdikleri yılın son gününe dek uzatabiliyorlar. 28 yaşında değilseniz askeriyeyle bir görüşün bence.
  • 14-07-2025, 12:35:16
    #3
    ben tezsiz yl yaptım. askerliği uzatıyor. uzaktan öğrenimlere başvuru yapabilirsin. 2-3 yıl erteler
  • 14-07-2025, 20:02:49
    #4
    casac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben tezsiz yl yaptım. askerliği uzatıyor. uzaktan öğrenimlere başvuru yapabilirsin. 2-3 yıl erteler
    hangi ünide hocam ücretler ders başı 5k anadoluda
  • 14-07-2025, 20:03:31
    #5
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş kaçtı? Ön lisans / lisans bitirenler 28 yaşına girdikleri yılın son gününe dek uzatabiliyorlar. 28 yaşında değilseniz askeriyeyle bir görüşün bence.
    yaş 27 hocam 10/10/25 de bitiyo tecil askeriye ile görüştüm ocak 1 de yoklama kaçağı sayılırsınız dedi
  • 14-07-2025, 20:13:10
    #6
    muhammedasici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ünide hocam ücretler ders başı 5k anadoluda
    OMÜ de yaptım. Sakarya üni araştır. Aof de var. Aof daha uygun olabilir
  • 15-07-2025, 10:55:31
    #7
    Ben de aynı durumdayım. Uzaktan yuksek lisans yapacağım. Anadolu uni de 5k ders başı en az 10 ders seçmen gerekli diyo.
  • 17-07-2025, 11:04:02
    #8
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş kaçtı? Ön lisans / lisans bitirenler 28 yaşına girdikleri yılın son gününe dek uzatabiliyorlar. 28 yaşında değilseniz askeriyeyle bir görüşün bence.
    Okurken 28 e kadar uzatılabiliyor galiba mezun olunca +2 sene veriliyor maks