casac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben tezsiz yl yaptım. askerliği uzatıyor. uzaktan öğrenimlere başvuru yapabilirsin. 2-3 yıl erteler
hangi ünide hocam ücretler ders başı 5k anadoluda