Merhabalar yarin pasaport icin başvuru yapıcam fakat kafama bir soru takıldı
Üniversiteyi kazandım ve dondurdum pasaport harcından muaf olmak için öğrenci belgesi isteniyormuş.
Öğrenci belgesi için e devlete girip belge aldım ve belgede
Öğrencilik Durumu : PASİF ÖĞRENCİLER (KAYIT YENİLEMEMİŞ) diye bir ibare var belgenin altinda da
Yukarıda kimlik bilgileri yer alan **** ***** isimli kişinin ************ Üniversitesi tarafından yukarıda belirtilen
programın kayıtlı öğrencisi olduğu bildirilmiştir.
Diye bir ibare var başvuruda sorun yaşarmıyım
Bu arada kayit yenilemek için ayın 19 unu beklemem lazim eğer sorun olcaksa mecbur bekliycem.
Pasaport HK. Sorum Var
8
●140
- 04-09-2022, 22:47:25Defter ücretini bankadan ödedimalp1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harç ücretinide bankadan ödeyip öyle gideyim ozaman dekont almak şartmı sistemden görünüyormu - 04-09-2022, 22:48:09Ozaman 10 yıllık alayim daha mantıklıprintln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2022, 22:49:41Sistemden görünüyor ama her ihtimale karşı dekontuda yanınızda bulundurmanızı tavsiye ederim.yengec35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2022, 22:50:353 yıl ve üzeri için 1400 civarı gözüküyor 10 yıl istesem yine 1400 tl civarı mı oluyor hocamalp1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle