Merhabalar yarin pasaport icin başvuru yapıcam fakat kafama bir soru takıldı
Üniversiteyi kazandım ve dondurdum pasaport harcından muaf olmak için öğrenci belgesi isteniyormuş.
Öğrenci belgesi için e devlete girip belge aldım ve belgede
Öğrencilik Durumu : PASİF ÖĞRENCİLER (KAYIT YENİLEMEMİŞ) diye bir ibare var belgenin altinda da

Yukarıda kimlik bilgileri yer alan **** ***** isimli kişinin ************ Üniversitesi tarafından yukarıda belirtilen
programın kayıtlı öğrencisi olduğu bildirilmiştir.

Diye bir ibare var başvuruda sorun yaşarmıyım

Bu arada kayit yenilemek için ayın 19 unu beklemem lazim eğer sorun olcaksa mecbur bekliycem.