ıspartayıda aldım hocam listeye dedikleriniz çok mantıklı kaydedicem masaüstüne yazınızı hocam teşekkür ediyorum.
rica ederim. Her yeri yazma iyi düşün, unutma pişman olacağın bi yeri yazarsan oraya mıhlanırsın. Eğer yerleştirilirsen bir daha ki sene okula gitmesen dahi puanın kırılıyor, okul puanları falan devreye girmiyor. Dolayısıyla tekrar sınava girip değiştireyim desen daha daha çok zor olacak senin için.