bettercallsaul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamamdır hocam teşekkür ediyorum listeye aldım erzurumu altlara yazıcam olurda çıkar ya gidersem üzülmem dediğiniz gibiyse.
umarım gelmez hocam ısparta vs. gelir. batıdan en doğuya gelmek zor oluyor