Şu an Sinop'ta yüksek lisans yapıyorum. Bulunduğum konumda seçebileceğim 2 yıllık bölümleri aşağıya yazdım. Nasıl olsa 2 yıl burada olacağım için bir yandan bunlardan birini de bitireyim kafasındayım. İş Sağlığı ve Güvenliği mantıklı geliyor ancak ne olur ne olmaz iş garantisi daha yüksek bir bölüm olsun kafasındayım (neyin ne olacağı belli olmuyor). Sizce mantıklı gelen bölüm hangisi?
Coğrafi Bilgi Sistemleri
Harita ve Kadastro
İnşaat Teknolojisi
Mimari Restorasyon
İş Sağlığı ve Güvenliği
2 yıllık bölüm önerisi...
5
●58
- 16-10-2021, 17:42:24Ben de öyle düşünüyorum ama fırsatlarını bilmediğim başka bir bölüm daha olabilir düşüncesiyle sormak istedim. Cevap için teşekkürlerminidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2021, 17:46:03ISG okursanız genel olarak kurumsal büyük firmaların çoğunda iş sahibi olabilirsiniz ama tabii ki onlar istifa ederse, yani iş imkanı az ama bir yere kapak attığınızda ömürlük çalışılabilir.
Benim önerim Harita ve Kadastro olur. - 16-10-2021, 17:47:41Cevap için teşekkürlerSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden harita kadastro?
- 16-10-2021, 17:48:23Devlet dairesinde işin hazır olur en basiti Memur olursun?Athynas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle