• 16-10-2021, 17:39:46
    #1
    Şu an Sinop'ta yüksek lisans yapıyorum. Bulunduğum konumda seçebileceğim 2 yıllık bölümleri aşağıya yazdım. Nasıl olsa 2 yıl burada olacağım için bir yandan bunlardan birini de bitireyim kafasındayım. İş Sağlığı ve Güvenliği mantıklı geliyor ancak ne olur ne olmaz iş garantisi daha yüksek bir bölüm olsun kafasındayım (neyin ne olacağı belli olmuyor). Sizce mantıklı gelen bölüm hangisi?
    Coğrafi Bilgi Sistemleri
    Harita ve Kadastro
    İnşaat Teknolojisi
    Mimari Restorasyon
    İş Sağlığı ve Güvenliği
  • 16-10-2021, 17:41:36
    #2
    ISG her büyük firmanın ihtiyacı olmaya başladı.
  • 16-10-2021, 17:42:24
    #3
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ISG her büyük firmanın ihtiyacı olmaya başladı.
    Ben de öyle düşünüyorum ama fırsatlarını bilmediğim başka bir bölüm daha olabilir düşüncesiyle sormak istedim. Cevap için teşekkürler
  • 16-10-2021, 17:46:03
    #4
    ISG okursanız genel olarak kurumsal büyük firmaların çoğunda iş sahibi olabilirsiniz ama tabii ki onlar istifa ederse, yani iş imkanı az ama bir yere kapak attığınızda ömürlük çalışılabilir.

    Benim önerim Harita ve Kadastro olur.
  • 16-10-2021, 17:47:41
    #5
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ISG okursanız genel olarak kurumsal büyük firmaların çoğunda iş sahibi olabilirsiniz ama tabii ki onlar istifa ederse, yani iş imkanı az ama bir yere kapak attığınızda ömürlük çalışılabilir.

    Benim önerim Harita ve Kadastro olur.
    Cevap için teşekkürler Neden harita kadastro?
  • 16-10-2021, 17:48:23
    #6
    Athynas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap için teşekkürler Neden harita kadastro?
    Devlet dairesinde işin hazır olur en basiti Memur olursun?