Şu an Sinop'ta yüksek lisans yapıyorum. Bulunduğum konumda seçebileceğim 2 yıllık bölümleri aşağıya yazdım. Nasıl olsa 2 yıl burada olacağım için bir yandan bunlardan birini de bitireyim kafasındayım. İş Sağlığı ve Güvenliği mantıklı geliyor ancak ne olur ne olmaz iş garantisi daha yüksek bir bölüm olsun kafasındayım (neyin ne olacağı belli olmuyor). Sizce mantıklı gelen bölüm hangisi?
Coğrafi Bilgi Sistemleri
Harita ve Kadastro
İnşaat Teknolojisi
Mimari Restorasyon
İş Sağlığı ve Güvenliği