• 25-06-2021, 21:44:31
    #1
    Merhaba, abilerim kardeşlerim biraz içimi boşaltmak istedim rahatsızlık verdiğim için özür dilerim.

    Zor ve yorucu geçen bi seneninde sonuna geldik yarın büyük gün sınava son saatler…
    Geçen sene strerse kapıldığım için berbat bi sınav geçirdim inşallah bu sene strese kapılmam ve emeğimin karşılığını alırım..
    2. senem olduğu için bişeyleri başaramazsam ailemin yüzüne nasıl bakarım diye çok tedirgim Allahım yüzümü kara çıkarmaz inşallah 🙏🏻

    Koca 4 sene lise eğitimini ( mükemmel eğitimimizi) 1 seneye sığdırmak gerçekten başka ülke yapamaz bunu 😂 Temennim eğitim sisteminin düzelmesi ve gelecek nesillerin daha güzel ve daha iyi bir eğitim sistemi ile eğitim görmesi.

    Bu akşam haberlerlerde katar vatandaşlarının sınavsız üniversite okuması ve üstüne bütün masrafları bizim canım ülkemizin karşılaması aşırı sinirimi bozdu kendi ülkemizde misafiriz şaka gibi ( amacım siyayet yapmak değil yanlış yere çekmeyelim)

    Sınav için sizin dualarınızı bekliyorum R10 ailesi kafanızı şişirdim özür dilerim. Seviliyorsunuz ❤❤
  • 25-06-2021, 21:45:51
    #2
    🏆 SMM-PANEL.NET
    başarılar dilerim
  • 25-06-2021, 21:46:24
    #3
    Umarım herşey gönlünce olur.
    Benimde 3. Girişim lütfen kendine inan ve pes etme son dakikalara kadar dikkatini sınava vermen çok iyi olur. Hayırlı akşamlar dilerim şimdiden hem sana hem tüm sınava girecek arkadaşlarıma başarılar dilerim.
  • 25-06-2021, 21:46:49
    #4
    bende gireceğim umarım herkesin gönlüne göre olur başarılar dilerim
  • 25-06-2021, 21:48:52
    #5
    22 yaşındayım bende öylesine girip %100 burslu üniv e gidip 1-2 yıl ortam yapıp çıkıcam 😀
  • 25-06-2021, 21:49:55
    #6
    başarılar dilerim, inşALLAH istediğini gibi geçer sınav
  • 25-06-2021, 21:51:30
    #7
    Başarılar dilerim kardeşim ☺️
  • 25-06-2021, 21:53:30
    #8
    Hocam bu sınav sadece hayatın bir parçası,aşırı stres yapmaya veya başarısızlık korkusu yaşamaya gerek yok zannımca.Bu sene olmazsa bir daha ki sene girersin.Yaşam çok güzel ve bunu dert ederek/stres ederek kendinizi sıkıntıya sokmayın.
    Dipnot:Bu arada benim de 3. senem olacak,Allah hayırlısını nasip etsin inşallah. Başarılar dilerim tüm arkadaşlarıma.
  • 25-06-2021, 21:54:58
    #9
    benimde 2.senem,hayırlısı olsun
    başarılar girecek olan herkese