Hocam bu sınav sadece hayatın bir parçası,aşırı stres yapmaya veya başarısızlık korkusu yaşamaya gerek yok zannımca.Bu sene olmazsa bir daha ki sene girersin.Yaşam çok güzel ve bunu dert ederek/stres ederek kendinizi sıkıntıya sokmayın.
Dipnot:Bu arada benim de 3. senem olacak,Allah hayırlısını nasip etsin inşallah. Başarılar dilerim tüm arkadaşlarıma.