• 12-12-2020, 20:16:02
    #1
    R10'da Profesör var mı? Acaba merak ettim
  • 12-12-2020, 20:16:44
    #2
    pek zannetmiyorum hemşo. tokata selam direnişe devam
    • laaps
    laaps bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-12-2020, 20:19:58
    #3
    hangi konuda
  • 12-12-2020, 20:21:08
    #4
    Siyasi konulara bakın, genelde her kes prof.
  • 12-12-2020, 20:21:14
    #5
    herbokoloji anabilim dalı profesörleri dolu hocam
  • 12-12-2020, 20:21:27
    #6
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da Profesör var mı? Acaba merak ettim
    r10 u bilmem ama ülkemizde oldukça geniş bir kitle var ünvan olarak prof. almasalar da hepsi sağlık konusunda profesörlere taş çıkartırlar
  • 12-12-2020, 20:21:52
    #7
    ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi konuda
    Farketmez merak ettim
  • 12-12-2020, 20:24:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Çok olduğunu düşünüyorum.
  • 12-12-2020, 20:24:53
    #9
    Yüksek Lisans öğrencisiyiz ilerde inşallah bu mesajımı alıntılayacağım