fikretk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'da Profesör var mı? Acaba
25
●749
- 12-12-2020, 20:26:55diplomasız ekonomi ve siyasal bilimler profesörleri çok fazla var.
birde CEO çok var
belki yazarlar size merakınız gider hocam - 12-12-2020, 22:52:37Herbokoloji olmasa da patoloji profesörüyüm.IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2020, 23:28:33abi sen niye alınıyonmetinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilerde inşallah bu mesajımı alıntılayacağım