• 07-09-2020, 15:35:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar, paranın kolay kazanılabileceğini önemli olanın kişinin kendini geliştirebilmesi bakış açısına bu sene sahip oldum ve DGS sınavına çalışmaya başladım.
    7 aylık süreçte ilk 4 ay orta yoğunlukta günlük 3 saat civarında,
    Son 3 ay artan yoÄŸunlukta;
    İlk ay sabah 7,
    2. ay sabah 6
    Son ay sabah 5
    Son hafta sabah 4:30 civarında uyanıp ders çalışıyordum ve bugün sınav sonucu açıklandı. Sınavda elimden gelenin en iyisini yaptım, 2 yıllık bilgisayar programcılığı ön lisans programından DGS ile bu sene Bilgisayar müh. yazacağım. Yolumuz açık olsun daima eğitim ve bilimin ışığında kalın

    Geçen sene de bi ön bilgi amaçlı girmiştim sınava iki sonucuda paylaşıyorum, değerli yorumlarınızı bekliyorum
    2019
    2020
  • 07-09-2020, 15:42:46
    #2
    Tebrikler hocam Allah gönlünüze göre versin. İnşallah mühendislik gelir sizin adınıza sevindim.
  • 07-09-2020, 15:43:00
    #3
    tebrikler
  • 07-09-2020, 15:43:12
    #4
    Hayırlı olsun hocam
  • 07-09-2020, 15:49:53
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Tebrikler hocam
  • 07-09-2020, 15:51:53
    #6
    çalışınca olmuş, sonuçlardan belli, tebrikler, hayırlı olsun
  • 07-09-2020, 15:57:32
    #7
    tebrik ederim hocam
  • 07-09-2020, 16:04:18
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam öncelikle hayırlı olsun, başarılarınızın devamını dilerim Çalışmak için hangi kaynakları kullandığinızı sorabilir miyim? Sözel için şu, sayısal için şu kaynak gibi.. Valla cok pis gaza geldim
  • 07-09-2020, 17:16:45
    #9
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle hayırlı olsun, başarılarınızın devamını dilerim Çalışmak için hangi kaynakları kullandığinızı sorabilir miyim? Sözel için şu, sayısal için şu kaynak gibi.. Valla cok pis gaza geldim
    Dostum detaylı bir mesaj gönderdim, DM kutuna bakabilirsin