Merhaba arkadaşlar, paranın kolay kazanılabileceğini önemli olanın kişinin kendini geliştirebilmesi bakış açısına bu sene sahip oldum ve DGS sınavına çalışmaya başladım.
7 aylık süreçte ilk 4 ay orta yoğunlukta günlük 3 saat civarında,
Son 3 ay artan yoğunlukta;
İlk ay sabah 7,
2. ay sabah 6
Son ay sabah 5
Son hafta sabah 4:30 civarında uyanıp ders çalışıyordum ve bugün sınav sonucu açıklandı. Sınavda elimden gelenin en iyisini yaptım, 2 yıllık bilgisayar programcılığı ön lisans programından DGS ile bu sene Bilgisayar müh. yazacağım. Yolumuz açık olsun daima eğitim ve bilimin ışığında kalın

Geçen sene de bi ön bilgi amaçlı girmiştim sınava iki sonucuda paylaşıyorum, değerli yorumlarınızı bekliyorum
2019
2020