• 10-02-2020, 08:31:55
    #46
    Bugunku aklım olsa anasınıfını direk terk ederdım ve ticarete atılırdım.
  • 10-02-2020, 09:43:22
    #47
    hangi başarı hikayesinde okul var?
  • 10-02-2020, 11:19:42
    #48
    İşi bildiğin bi sektör ise ticarete atıl ünv. Sana ekstra bi getirisi olmucak sadece bi diploma alıcaksın boşuna 4 yıl dirsek çürütme 4. Yılın boşuna heba olur. Okunucak ünv. Bölümleri ; Tıp, hukuk , sağlık , matematik öğretmenliği. Bu bölümleri okuyabiliyorsan git oku eğer okuyamıyorsan ticaretten devam et.
  • 10-02-2020, 12:34:29
    #49
    Okul + ticaret ikisini bir arada yürüt okulun bitince göreceksin faydasını.. Ticarete atılıp kültürel anlamda kendini geliştiremedikten sonra bir işe yaramıyor cahil tacir olup çıkarsın
  • 10-02-2020, 13:31:06
    #50
    Ticaret yapabileceğin bir bölümde okumak sonrasında o bölümde bir iş yerinde çalışmaya başlayıp okumanın yanında piyasa deneyimi elde edip, sonrasında ticaretine girebilirsin hem üniversitesini okumuş hemde piyasasında çalışmış olman büyük deneyim vericektir.
  • 10-02-2020, 13:54:25
    #51
    Kendini herhangi bir kefeye koyma. Birisi okul okuduğu için işsiz kalmış olabilir ama sen kalmayabilirsin. Birisi ticaret yapıp hayatını yaşıyor olabilir, sen ticaret yapıp batabilirsin. Karşına çıkar fırsatları değerlendir, bazen fırsatlar kendini belli etmez ama unutma.
  • 10-02-2020, 14:24:51
    #52
    Ticaret yeteneğin varsa ticaret, yeteneğin yoksa okul.
  • 10-02-2020, 14:27:52
    #53
    Sağlam bir ticaret işi kurup senelerce okuyanları yanınızda çalışıtırırsınız Aklın bilgin zekan ticarete basıyorsa okumak senin için zaman kaybıdır
  • 10-02-2020, 14:53:29
    #54
    melisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygın bir meslek mi . Ticaret mi ?
    Ben bazı derslerin sınavlarını geçemedim; ama arkadaşım hepsini geçti. O şimdi Microsoft'ta başarılı bir mühendis, ben Microsoft'un sahibiyim.
    Sorunuzun cevabı tam anlamıyla bu şekilde Bill Gates tarafından yanıtlanmış.