Okul mu ? Ticaret mi ?
78
●2.367
- 10-02-2020, 11:19:42İşi bildiğin bi sektör ise ticarete atıl ünv. Sana ekstra bi getirisi olmucak sadece bi diploma alıcaksın boşuna 4 yıl dirsek çürütme 4. Yılın boşuna heba olur. Okunucak ünv. Bölümleri ; Tıp, hukuk , sağlık , matematik öğretmenliği. Bu bölümleri okuyabiliyorsan git oku eğer okuyamıyorsan ticaretten devam et.
- 10-02-2020, 13:54:25Kendini herhangi bir kefeye koyma. Birisi okul okuduğu için işsiz kalmış olabilir ama sen kalmayabilirsin. Birisi ticaret yapıp hayatını yaşıyor olabilir, sen ticaret yapıp batabilirsin. Karşına çıkar fırsatları değerlendir, bazen fırsatlar kendini belli etmez ama unutma.
- 10-02-2020, 14:27:52Sağlam bir ticaret işi kurup senelerce okuyanları yanınızda çalışıtırırsınız
Aklın bilgin zekan ticarete basıyorsa okumak senin için zaman kaybıdır
- 10-02-2020, 14:53:29Ben bazı derslerin sınavlarını geçemedim; ama arkadaşım hepsini geçti. O şimdi Microsoft'ta başarılı bir mühendis, ben Microsoft'un sahibiyim.melisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunuzun cevabı tam anlamıyla bu şekilde Bill Gates tarafından yanıtlanmış.
Aklın bilgin zekan ticarete basıyorsa okumak senin için zaman kaybıdır