Okul mu ? Ticaret mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Okul mu ? Ticaret mi ?
78
●
2.367
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
Okul mu ? Ticaret mi ?
1
2
3
4
5
6
Son
09-02-2020, 22:41:28
#1
melisa
Saygın bir meslek mi . Ticaret mi ?
09-02-2020, 22:42:20
#2
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Ben ticaret diyorum
09-02-2020, 22:42:30
#3
omercanuz
Bence ticarette saygın bir meslektir. Özellikle e ticaret
09-02-2020, 22:42:33
#4
Evteks
Böyle bir şey sorulmamış sayıyorum.
Oku. Oku. Oku
09-02-2020, 22:42:39
#5
YasinReal
okuyup hayatı öğrenip hesabı öğrenip sonrasında ticarettir bence.
09-02-2020, 22:42:42
#6
bhyilmaz
Saygın meslek tabiki de.
09-02-2020, 22:43:01
#7
bFeeL
Türkiye'de saygın meslek kaldı mı? Kaldıysa da bir işe yarıyor mu? Tabi ki ticaret.
09-02-2020, 22:43:11
#8
Judith
Üyeliği durduruldu
Hangisinde iyiysen, o.
09-02-2020, 22:43:22
#9
Kayraa
Kendimden örnek vereyim. Makine mühendisiyim ve işsizim. Sen yap hesabını artık.
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler