Merhabalar arkadaÅŸlar,
Bu sene yks sınavına adayım. Az bir zaman kalmasına rağmen hiç çalışmadım. Hiçbir şey yapamayağım büyük ihtimal.Hayalim yazılım mühendisliği idi.Üni sınavında birşey yapamayacağıma göre şöyle bir düşüncem var.Bir yazılım kursuna gidip yazılım sertifikası alsam hayatımı kurtarabilir miyim sizce ? Veya sizin daha değişik fikirleriniz varsa açığım.
Teşekkürler
YKS (Üni) Sınavı Hak.
12
●455
- 28-05-2019, 02:46:46Yazılım yetenek işidir, diplomaya veya sertifikaya bakmaz. Becerileriniz ne kadar yüksek ise iş bulma ve hayata tutunabilme şansınız o kadar yüksek olacaktır.Alıntı
Kurslara elbet gidin, kendinize bir şeyler katabilirsiniz ama diplomam var bana XXXX kadar maaş verecekler diye pek umutlanmayın hata yaparsınız. - 28-05-2019, 02:48:28Yazılıma kafam yatkın yani becerebileceğime düşünüyorum.StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2019, 02:49:02Diploma, bu alanda hiçbir işe yaramaz. İnternet alanında 12 tane diploması olup, staj yapacak yer bile bulamayan kişi gördüm.
- 28-05-2019, 02:55:54O zaman durma, zaman ilerledikçe sen geriye gidiyorsun.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle