• 28-05-2019, 02:44:37
    #1
    Merhabalar arkadaÅŸlar,

    Bu sene yks sınavına adayım. Az bir zaman kalmasına rağmen hiç çalışmadım. Hiçbir şey yapamayağım büyük ihtimal.Hayalim yazılım mühendisliği idi.Üni sınavında birşey yapamayacağıma göre şöyle bir düşüncem var.Bir yazılım kursuna gidip yazılım sertifikası alsam hayatımı kurtarabilir miyim sizce ? Veya sizin daha değişik fikirleriniz varsa açığım.

    Teşekkürler
    • Arshlenth
    Arshlenth bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 28-05-2019, 02:46:46
    #2
    Alıntı
    Bir yazılım kursuna gidip yazılım sertifikası alsam hayatımı kurtarabilir miyim sizce
    Yazılım yetenek işidir, diplomaya veya sertifikaya bakmaz. Becerileriniz ne kadar yüksek ise iş bulma ve hayata tutunabilme şansınız o kadar yüksek olacaktır.

    Kurslara elbet gidin, kendinize bir şeyler katabilirsiniz ama diplomam var bana XXXX kadar maaş verecekler diye pek umutlanmayın hata yaparsınız.
  • 28-05-2019, 02:48:28
    #3
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım yetenek işidir, diplomaya veya sertifikaya bakmaz. Becerileriniz ne kadar yüksek ise iş bulma ve hayata tutunabilme şansınız o kadar yüksek olacaktır.

    Kurslara elbet gidin, kendinize bir şeyler katabilirsiniz ama diplomam var bana XXXX kadar maaş verecekler diye pek umutlanmayın hata yaparsınız.
    Yazılıma kafam yatkın yani becerebileceğime düşünüyorum.
  • 28-05-2019, 02:48:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Son 15 gün sıkı çalışma yapın birazda şansınız tutarsa orta düzey üniversiteye gidebilirsiniz.
  • 28-05-2019, 02:49:02
    #5
    Diploma, bu alanda hiçbir işe yaramaz. İnternet alanında 12 tane diploması olup, staj yapacak yer bile bulamayan kişi gördüm.
  • 28-05-2019, 02:54:10
    #6
    Bende 200 puan alsam yeter hiç çalışmadım ama açıköğretimde yönetim bilişim sistemleri istiyorum
    Sizce ne yapmam lazım kısa sürede 🤗
  • 28-05-2019, 02:55:54
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılıma kafam yatkın yani becerebileceğime düşünüyorum.
    O zaman durma, zaman ilerledikçe sen geriye gidiyorsun.
  • 28-05-2019, 02:56:27
    #8
    devlette yazılım puanları çok yüksek değil basit konulara çalışsan kazanırsın, bende yks öğrencisiyim bilgisayar mühendisliği istiyorum inşallah ikimiz de hedeflerimize ulaşabiliriz
  • 28-05-2019, 03:01:05
    #9
    Aynı durumdayız Hocam bakalım15 gün de birşeyler yapmanız lazım @okedoke; @SchewizeN;