Yazılım yetenek işidir, diplomaya veya sertifikaya bakmaz. Becerileriniz ne kadar yüksek ise iş bulma ve hayata tutunabilme şansınız o kadar yüksek olacaktır.
Kurslara elbet gidin, kendinize bir şeyler katabilirsiniz ama diplomam var bana XXXX kadar maaş verecekler diye pek umutlanmayın hata yaparsınız.
Yazılıma kafam yatkın yani becerebileceğime düşünüyorum.