Merhabalar arkadaşlar,

Bu sene yks sınavına adayım. Az bir zaman kalmasına rağmen hiç çalışmadım. Hiçbir şey yapamayağım büyük ihtimal.Hayalim yazılım mühendisliği idi.Üni sınavında birşey yapamayacağıma göre şöyle bir düşüncem var.Bir yazılım kursuna gidip yazılım sertifikası alsam hayatımı kurtarabilir miyim sizce ? Veya sizin daha değişik fikirleriniz varsa açığım.

Teşekkürler