• 25-12-2018, 23:18:16
    #1
    weo
    Kurumsal Üye
    edit
  • 25-12-2018, 23:32:44
    #2
    Radyo televizyon nire, bilgisayar mühendisliği nire? Sen önce otur etraflıca bir karar ver de ondan sonra danış insanlara bence...
  • 25-12-2018, 23:34:13
    #3
    weo
    Kurumsal Üye
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radyo televizyon nire, bilgisayar mühendisliği nire? Sen önce otur etraflıca bir karar ver de ondan sonra danış insanlara bence...
    Haklısınız editliyorum
  • 25-12-2018, 23:36:46
    #4
    Kardeşim kızma ama Türkçen çok kötü.
    Noktalama işaretlerine dikkat edersen daha iyi anlarız.
    Radyo ve Televizyon programını video çekmekle vs. alakalı değil.
    Bir arkadaşım bu bölümden mezun. 15 yıl oldu mezun olalı. Nakliye şirketinde çalışıyor.
    İletişim mezunu olan bir arkadaşım da en son lojistik işindeydi.
    Bence en çok sevdiğin ve tabi kazandıracak bir tercih belirlemen güzel olur.
  • 25-12-2018, 23:38:31
    #5
    weo
    Kurumsal Üye
    intiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim kızma ama Türkçen çok kötü.
    Noktalama işaretlerine dikkat edersen daha iyi anlarız.
    Radyo ve Televizyon programını video çekmekle vs. alakalı değil.
    Bir arkadaşım bu bölümden mezun. 15 yıl oldu mezun olalı. Nakliye şirketinde çalışıyor.
    İletişim mezunu olan bir arkadaşım da en son lojistik işindeydi.
    Bence en çok sevdiğin ve tabi kazandıracak bir tercih belirlemen güzel olur.
    Öncelikle niyese yazarken cidden heyecan yaptım. Yoksa haber sitesinde editörlük yapıyorum. Heyecanımla Türkçeyi çok iyi kullanamadım. Teşekkür ediyorum öncelikle.
  • 25-12-2018, 23:40:50
    #6
    Hocam yıllarca yazılım mühendisi olma hayali ile büyüdüm. Hep yazılıma merakımı toplumumuzda da üstünlük gibi görünen "mühendis" ünvanı ile süslemek için çalıştım. İlk senemde başarılı olamadım ben de yazılım, bilgisayar mühendisliği hariç çoğu bilişim bölümünde okuyabiliyordum. Sonra inat ettim mühendislik diye tekrar hazırlandım. Başta denemelerim çok iyiydi güzel bir üniversitede mühendislik ünvanı okumama çok yaklaşmıştım. Ama sınava 3 ay kadar kala herkes tam tempo çalışırken bıraktım dersleri. Değiştirdim hedefimi. Mühendis değil girişimci olmak istiyordum hep onu keşfettim.

    Şimdi Yönetim Bilişim Sistemleri okuyorum. İşletme hocamın ilk dersinde söylediği söz "sizleri bir yazılım mühendisi olmanız için değil, şirketinizde nasıl bir yazılım mühendisi çalıştırmalısınız onu öğreteceğiz. Yazılım mühendisi bir alanda en iyisi olurken, siz her alanda iyi olmalısınız." der hep. Şu an bu hedefe doğru eğitim alıyorum. Ben şu an okuduğum bölümden, hayatımdan memnunum. Üniversitedeyim ve tüm arkadaşlarım sürekli "böyle bir uygulama yapsak tutar mı?," baksanıza adamın uygulamasına bunu tutturmuş siz benim fikrimi beğenmiyorsunuz.","yeni bir girişim fikri buldum sponsor bulalım." gibi fikirleri konuşuyorlar.

    Hocam hayat sizin. Kararınızı sağlam bir şekilde verin. Ben şu an eminim ki mühendis olsaydım daha az mutlu olurdum. Yıllardır içerimde olan girişimcilik ruhuma özel eğitim alıyor gibi hissediyorum. İstediğim bölümü biraz geç olsa da bulmayı başardım. Umarım siz de hayaliniz olandan ziyade mutlu olacağınız bir bölüm üzerine yoğunlaşırsınız..
  • 25-12-2018, 23:43:10
    #7
    weo
    Kurumsal Üye
    MainBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yıllarca yazılım mühendisi olma hayali ile büyüdüm. Hep yazılıma merakımı toplumumuzda da üstünlük gibi görünen "mühendis" ünvanı ile süslemek için çalıştım. İlk senemde başarılı olamadım ben de yazılım, bilgisayar mühendisliği hariç çoğu bilişim bölümünde okuyabiliyordum. Sonra inat ettim mühendislik diye tekrar hazırlandım. Başta denemelerim çok iyiydi güzel bir üniversitede mühendislik ünvanı okumama çok yaklaşmıştım. Ama sınava 3 ay kadar kala herkes tam tempo çalışırken bıraktım dersleri. Değiştirdim hedefimi. Mühendis değil girişimci olmak istiyordum hep onu keşfettim.

    Şimdi Yönetim Bilişim Sistemleri okuyorum. İşletme hocamın ilk dersinde söylediği söz "sizleri bir yazılım mühendisi olmanız için değil, şirketinizde nasıl bir yazılım mühendisi çalıştırmalısınız onu öğreteceğiz. Yazılım mühendisi bir alanda en iyisi olurken, siz her alanda iyi olmalısınız." der hep. Şu an bu hedefe doğru eğitim alıyorum. Ben şu an okuduğum bölümden, hayatımdan memnunum. Üniversitedeyim ve tüm arkadaşlarım sürekli "böyle bir uygulama yapsak tutar mı?," baksanıza adamın uygulamasına bunu tutturmuş siz benim fikrimi beğenmiyorsunuz.","yeni bir girişim fikri buldum sponsor bulalım." gibi fikirleri konuşuyorlar.

    Hocam hayat sizin. Kararınızı sağlam bir şekilde verin. Ben şu an eminim ki mühendis olsaydım daha az mutlu olurdum. Yıllardır içerimde olan girişimcilik ruhuma özel eğitim alıyor gibi hissediyorum. İstediğim bölümü biraz geç olsa da bulmayı başardım. Umarım siz de hayaliniz olandan ziyade mutlu olacağınız bir bölüm üzerine yoğunlaşırsınız..
    Hocam uzun yazınız için çok teşekkür ediyorum. Kendimde girişimci ruhumun olduğunu düşünüyorum.Bu yazınız hayatımı yönlendirmede yardımcı olacak.