Kardeşim kızma ama Türkçen çok kötü.
Noktalama işaretlerine dikkat edersen daha iyi anlarız.
Radyo ve Televizyon programını video çekmekle vs. alakalı değil.
Bir arkadaşım bu bölümden mezun. 15 yıl oldu mezun olalı. Nakliye şirketinde çalışıyor.
İletişim mezunu olan bir arkadaşım da en son lojistik işindeydi.
Bence en çok sevdiğin ve tabi kazandıracak bir tercih belirlemen güzel olur.