• 14-12-2015, 20:59:16
    #10
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dershaneye gitmiyorum kendi başıma internetten videolar filan güzel gidiyor
    Ne güzel . Ben meslek lisesi çıkışlı olduğum için hayatımda sadece adam akıllı 1 sene matematik gördüm. Destek olması için gidiyorum
  • 14-12-2015, 21:01:57
    #11
    UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel . Ben meslek lisesi çıkışlı olduğum için hayatımda sadece adam akıllı 1 sene matematik gördüm. Destek olması için gidiyorum
    Bende meslek lisesiyim bahanelere yer yok
  • 14-12-2015, 21:03:38
    #12
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende meslek lisesiyim bahanelere yer yok
    Ama cidden desteksiz matematik yapamıyorum