Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dershaneye gitmiyorum kendi başıma internetten videolar filan güzel gidiyor
Ne güzel . Ben meslek lisesi çıkışlı olduğum için hayatımda sadece adam akıllı 1 sene matematik gördüm. Destek olması için gidiyorum