Konu
Dgs 2015
14-12-2015, 20:59:16
#10
UfukGuler
Valx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dershaneye gitmiyorum kendi başıma internetten videolar filan güzel gidiyor
Ne güzel
. Ben meslek lisesi çıkışlı olduğum için hayatımda sadece adam akıllı 1 sene matematik gördüm. Destek olması için gidiyorum