UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne güzel . Ben meslek lisesi çıkışlı olduğum için hayatımda sadece adam akıllı 1 sene matematik gördüm. Destek olması için gidiyorum
Bende meslek lisesiyim bahanelere yer yok