Konu
Dgs 2015
14-12-2015, 21:01:57
#11
Valx
UfukGuler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne güzel
. Ben meslek lisesi çıkışlı olduğum için hayatımda sadece adam akıllı 1 sene matematik gördüm. Destek olması için gidiyorum
Bende meslek lisesiyim bahanelere yer yok