• 26-08-2015, 11:05:42
    #1
    iyisite.NET
    Merhaba arkadaşlar Ardahan da bilgisayar programcılığı okudum, şimdi bunu böte`ye geçiş yapmak istiyorum lisans`a çevirmek için. Beykent in şartları nedir ? dgs puanı gerekmeden geçiş yapabiliyoruz değil mi ? ve diğer şartları nedir yardımcı olursanız sevinirim.
  • 28-08-2015, 11:37:00
    #2
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar Ardahan da bilgisayar programcılığı okudum, şimdi bunu böte`ye geçiş yapmak istiyorum lisans`a çevirmek için. Beykent in şartları nedir ? dgs puanı gerekmeden geçiş yapabiliyoruz değil mi ? ve diğer şartları nedir yardımcı olursanız sevinirim.
    DGS olmadan nasıl dikey geçiş yapacaksınız hocam? Bu arada Beykent'i düşünüyorsanız iyice araştırmanızı tavsiye ederim.