Önlisans sonrası Lisans`a geçiş Beykent ?
1
●356
- 26-08-2015, 11:05:42Merhaba arkadaşlar Ardahan da bilgisayar programcılığı okudum, şimdi bunu böte`ye geçiş yapmak istiyorum lisans`a çevirmek için. Beykent in şartları nedir ? dgs puanı gerekmeden geçiş yapabiliyoruz değil mi ? ve diğer şartları nedir yardımcı olursanız sevinirim.
- 28-08-2015, 11:37:00DGS olmadan nasıl dikey geçiş yapacaksınız hocam? Bu arada Beykent'i düşünüyorsanız iyice araştırmanızı tavsiye ederim.Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
