Merhaba arkadaşlar Ardahan da bilgisayar programcılığı okudum, şimdi bunu böte`ye geçiş yapmak istiyorum lisans`a çevirmek için. Beykent in şartları nedir ? dgs puanı gerekmeden geçiş yapabiliyoruz değil mi ? ve diğer şartları nedir yardımcı olursanız sevinirim.