Merhaba arkadaşlar.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi'nden kimse var mı ?
Makü'den kimse var mı ?
6
●442
- 25-05-2015, 23:43:40Tefenni MYO da okuyordum . Ücretsiz WİFİ çalışmıyor diye bilgi işleme "böyle boktan sistem mi olur yapamıyorsanız ben yaparım. Size o diplomayı kasap mı verdi" gibi bir mail attım okuldan attılar
- 25-05-2015, 23:50:36hahaha hocam doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye bi söz var o olmuş resmenhelptoshare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2015, 23:59:25Sadece o olsa keşkeLinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarda wifi nin çalışmadığını kabul ediyor. Herkes biliyor çalışmadığını ama herkes bunu yapan firmaya para ödeme ye de devam ediyor. Ben atıldığıma çok memnunum şimdi daha ucuza Rusyada 100 Kat daha kaliteli bir okulda saint petersburg politeknik üniversitesinde okumaya başlıyorum . Bu sene hazırlık sınıfı olarak gidiyorum
Bakalım Nasıl olacak 
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:59:25 -->-> Daha önceki mesaj 23:58:13 --
okuzseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum sen hangi bölümdesin ? - 26-05-2015, 00:39:13Üyeliği durdurulduDoğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. İyi dedin kardeşhelptoshare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle