• 23-04-2015, 19:30:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar.

    Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi'nden kimse var mı ?
  • 25-05-2015, 19:24:14
    #2
    Ben vardım ancak okuldan atıldım bu yıl
  • 25-05-2015, 21:09:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    helptoshare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben vardım ancak okuldan atıldım bu yıl
    Hayırdır ?
  • 25-05-2015, 23:43:40
    #4
    Tefenni MYO da okuyordum . Ücretsiz WİFİ çalışmıyor diye bilgi işleme "böyle boktan sistem mi olur yapamıyorsanız ben yaparım. Size o diplomayı kasap mı verdi" gibi bir mail attım okuldan attılar
  • 25-05-2015, 23:50:36
    #5
    helptoshare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tefenni MYO da okuyordum . Ücretsiz WİFİ çalışmıyor diye bilgi işleme "böyle boktan sistem mi olur yapamıyorsanız ben yaparım. Size o diplomayı kasap mı verdi" gibi bir mail attım okuldan attılar
    hahaha hocam doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye bi söz var o olmuş resmen
  • 25-05-2015, 23:59:25
    #6
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahaha hocam doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye bi söz var o olmuş resmen
    Sadece o olsa keşke Hocalarda wifi nin çalışmadığını kabul ediyor. Herkes biliyor çalışmadığını ama herkes bunu yapan firmaya para ödeme ye de devam ediyor. Ben atıldığıma çok memnunum şimdi daha ucuza Rusyada 100 Kat daha kaliteli bir okulda saint petersburg politeknik üniversitesinde okumaya başlıyorum . Bu sene hazırlık sınıfı olarak gidiyorum Bakalım Nasıl olacak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:59:25 -->-> Daha önceki mesaj 23:58:13 --

    okuzseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.

    Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi'nden kimse var mı ?

    Dostum sen hangi bölümdesin ?
  • 26-05-2015, 00:39:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    helptoshare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece o olsa keşke Hocalarda wifi nin çalışmadığını kabul ediyor. Herkes biliyor çalışmadığını ama herkes bunu yapan firmaya para ödeme ye de devam ediyor. Ben atıldığıma çok memnunum şimdi daha ucuza Rusyada 100 Kat daha kaliteli bir okulda saint petersburg politeknik üniversitesinde okumaya başlıyorum . Bu sene hazırlık sınıfı olarak gidiyorum Bakalım Nasıl olacak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:59:25 -->-> Daha önceki mesaj 23:58:13 --




    Dostum sen hangi bölümdesin ?
    Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. İyi dedin kardeş