Sadece o olsa keşke

Hocalarda wifi nin çalışmadığını kabul ediyor. Herkes biliyor çalışmadığını ama herkes bunu yapan firmaya para ödeme ye de devam ediyor. Ben atıldığıma çok memnunum şimdi daha ucuza Rusyada 100 Kat daha kaliteli bir okulda saint petersburg politeknik üniversitesinde okumaya başlıyorum . Bu sene hazırlık sınıfı olarak gidiyorum

Bakalım Nasıl olacak

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:59:25 -->-> Daha önceki mesaj 23:58:13 --
Dostum sen hangi bölümdesin ?
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. İyi dedin kardeş