• 14-03-2015, 18:01:53
    #1
    Merhaba,

    Hiç bilgim yok 6 yıl oldu liseden mezun olalı 2 yıllık geçişim vardı yapmadım 2. defa giricem sınava nasıl sallamalıyım ? hiç olmazsa 140 barajını aşmam lazım da :/
  • 14-03-2015, 18:04:10
    #2
    Baraj 180 değilmiydi, benim aklımda öyle kalmış
  • 14-03-2015, 18:04:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    soruda en çok geçen harfi seç
  • 14-03-2015, 18:05:32
    #4
    Bazı sorular çok kolay olacaktır.
    Örneğin Din ve felsefe çok bilgi gerektirmez. Buradan 9-10 net alabilirsiniz.
    Onun dışında Türkçe ve sosyal'den toplamda 20 net daha çıkarsanız rahatlıkla geçersiniz.
    Fakat sallarsanız kesinlikle patlarsınız
  • 14-03-2015, 18:12:58
    #5
    hocam sakın sallamayın
    bende yarın sınava giriceğim.
    doğru yaptıkların da gidiyor , aklına yatanı seç
    sallarsan doğrular sallanır
  • 14-03-2015, 18:16:04
    #6
    Hocam amaç barajı geçmek ise; türkçede paragrafları okuyunca mantıklı olan şıkkı işaretleyince zaten çıkıyor cevaplar
  • 14-03-2015, 18:19:40
    #7
    bizim arkadaş balık çizmişti iyi puan tutturdu gizli mesajlar var dikkat herhangi bir hayvan canlı figürü olabilir
  • 14-03-2015, 18:33:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    matematik sorularında mod medyan dene üstat.
  • 14-03-2015, 18:34:48
    #9
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baraj 180 değilmiydi, benim aklımda öyle kalmış
    Besyo, güzel sanatlar vs. düşünüyorsa 140 yeterli hocam.