Hiç bilgim yok 6 yıl oldu liseden mezun olalı 2 yıllık geçişim vardı yapmadım 2. defa giricem sınava nasıl sallamalıyım ? hiç olmazsa 140 barajını aşmam lazım da :/
Bazı sorular çok kolay olacaktır.
Örneğin Din ve felsefe çok bilgi gerektirmez. Buradan 9-10 net alabilirsiniz.
Onun dışında Türkçe ve sosyal'den toplamda 20 net daha çıkarsanız rahatlıkla geçersiniz.
Fakat sallarsanız kesinlikle patlarsınız