Merhaba,

Hiç bilgim yok 6 yıl oldu liseden mezun olalı 2 yıllık geçişim vardı yapmadım 2. defa giricem sınava nasıl sallamalıyım ? hiç olmazsa 140 barajını aşmam lazım da :/