Konu
Yarınki sınavda SALLAMA tekniği
14-03-2015, 18:01:53
#1
vdesign
Merhaba,
Hiç bilgim yok 6 yıl oldu liseden mezun olalı 2 yıllık geçişim vardı yapmadım 2. defa giricem sınava nasıl sallamalıyım ?
hiç olmazsa 140 barajını aşmam lazım da :/