• 14-03-2015, 20:39:40
    #19
    haha çok teşekkürler yorumlarınız için deneyeceğim yıllardır kitap açıp soru çözmedim ayıp bana bakalım.
    Konservatuar mülakatlarına gireceğim için 140 puan yeter
  • 14-03-2015, 21:46:14
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Türkçeden 7 sosyalde 5 soru yapsanız 140 barajını geçiyorsunuz.

    Sallamayın hiç, Türkçeden okusanız kesin en az 15 soru yaparsınız zaten...

    Bende yıllar sonra giricem, mezun olalı 8 yıl oldu, bu sene dershaneye gittim inşallah yarınki sınav iyi geçecek
  • 14-03-2015, 22:17:29
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bende giriyorum. Şu an evi tavaf ediyorum .. barajı geçsem yeterli diyorum denemelerde yüksek yapıyorum ama sınava gelince nedense baraj diyorum.. Allah yardımcımız olsun inşallah.
  • 14-03-2015, 22:56:09
    #22
    Kolay soruları yap, türkçe, tarih te bir çok kolay soru olacaktır, sallama onları da yapamıyorsan zaten sallamanın bir faydası olmayacaktır.
  • 14-03-2015, 23:00:29
    #23
    140'ı geçmen için 40 puan falan lazım. Diploma notundan biraz puan gelecek, 5 tane din kültürü sorusu var noktalama işaretleri soruları falan var matematikte bile karıştırsan 2-3 tane bölme sorusu var. Onları yap 140'ı geçersin hocam sınavda başarılar
  • 14-03-2015, 23:05:55
    #24
    Olmadı cevap anahtarının en üstüne bold ile 140 lazım hacı abi yaz bırak
  • 14-03-2015, 23:40:28
    #25
    Bende açıköğretim için gireceğim barajı fazlasıyla geçerim sorun yok matematik sorularını baştan aşşağı sallasak diğer doğruları götürüyormu yıllardır girmedim sınava baya değişmiş yine herşey.
  • 15-03-2015, 02:10:55
    #26
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende açıköğretim için gireceğim barajı fazlasıyla geçerim sorun yok matematik sorularını baştan aşşağı sallasak diğer doğruları götürüyormu yıllardır girmedim sınava baya değişmiş yine herşey.
    4 yanlış 1 doğru götürüyordu galiba
  • 15-03-2015, 14:33:47
    #27
    Üyeliği durduruldu
    vdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haha çok teşekkürler yorumlarınız için deneyeceğim yıllardır kitap açıp soru çözmedim ayıp bana bakalım.
    Konservatuar mülakatlarına gireceğim için 140 puan yeter
    Bende dil okudum. Hata yaptığımı anladım. İyi bir üniversiteye gitmek için fulll çekmen gerekiyor. Olacak gibi değildi bir senede Sayısaldan hazırlanıp girdim. Yabancı dilden girdiğimde geçen sene Ygsde Fen-Matematik 0 netti. Bu sene Fen-Mat ikisinden de 25-30 civarı yaptım.

    Bende dil okuyan biri olarak bana göre. Eğer full çekemiyorsanız. Dil bölümü seçilmemeli. Yoksa gidersiniz doğuda kıytırık bir bölüme.