haha çok teşekkürler yorumlarınız için deneyeceğim yıllardır kitap açıp soru çözmedim ayıp bana bakalım.
Konservatuar mülakatlarına gireceğim için 140 puan yeter
Bende dil okudum. Hata yaptığımı anladım. İyi bir üniversiteye gitmek için fulll çekmen gerekiyor. Olacak gibi değildi bir senede Sayısaldan hazırlanıp girdim. Yabancı dilden girdiğimde geçen sene Ygsde Fen-Matematik 0 netti. Bu sene Fen-Mat ikisinden de 25-30 civarı yaptım.
Bende dil okuyan biri olarak bana göre. Eğer full çekemiyorsanız. Dil bölümü seçilmemeli. Yoksa gidersiniz doğuda kıytırık bir bölüme.

