Hangi bölümü kazanmıştınız ?
YDS ve ÖSS vardı benim zamanımda. Yabancı dil bölümü mezunuyum, o zamanlar öğretmen liselerine ciddi ek puanlar verilirdi. Yabancı dil bolumleri icin kontenjan ise cok azdı. 11-12 bin yabancu dil ogrencisi kapasitesi vardı, dil ve edebiyat ve öğretmenlikler dahil.
100 Ingilizce'de 4 yanlış
45 Türkçe'de 2 yanlış
45 Sosyal'de 4 yanlış
Sonuç: 348.851 Puan ve Cumhuriyet Üni. 349.900 civarı puana da Ankara Dil tarih coğrafya vardı. Benim bu kadar emekle girdiğim bölüme şimdilerde 15-16 doğru yaparak yerleşmek çok kolay.