• 14-03-2015, 18:44:27
    #10
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baraj 180 değilmiydi, benim aklımda öyle kalmış
    Açıköğretim barajı: 140
    Örgün öğretim barajı: 180
  • 14-03-2015, 18:46:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bende hobi oldu her sene giriyorum sınava girmesem garip oluyorum

    ben şöyle yapıyorum soruya bakıyorum seçeneklere bakıyorum kafadan işlem yapıyorum en yakın sonucu işaretliyorum
  • 14-03-2015, 18:54:15
    #12
    ismailbayhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende hobi oldu her sene giriyorum sınava girmesem garip oluyorum

    ben şöyle yapıyorum soruya bakıyorum seçeneklere bakıyorum kafadan işlem yapıyorum en yakın sonucu işaretliyorum
    Kaç aliyorsunuz?
  • 14-03-2015, 18:55:29
    #13
    Sallamana gerek yok. Türkçe ve sosyal yoruma dayalı. Yaparsın
  • 14-03-2015, 18:57:40
    #14
    Dinden 5 soru var 3ünü yapın.Sonra tarihe geçin tarih yorum sorularıdır zaten birazcık güzel yorumlasanız 5soruda ordan yaparsınız.Türkçeye geçin paragrafları mantık yürüterek okuyun bi 5te ordan gelsin.Sonra geçin matematiğe rasyonel sayıdan 2 soru var çözün onları.

    150 Civarında bi puan alırsınız buda yeterli sizin için,özet olarak ;

    5 Din sorusundan 3ünü yapın.
    15 Sosyal sorusundan 5ini yapın.
    40 Türkçe sorusundan 5ini yapın.
    32 matematik sorusundan 2sini yapın
  • 14-03-2015, 18:59:28
    #15
    Kurumsal PLUS
    Feci güldüm kardeş

    ismailbayhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende hobi oldu her sene giriyorum sınava girmesem garip oluyorum

    ben şöyle yapıyorum soruya bakıyorum seçeneklere bakıyorum kafadan işlem yapıyorum en yakın sonucu işaretliyorum
  • 14-03-2015, 19:05:38
    #16
    hiç girme boşver, ben 4 yanlış yaparak kazandım da ne oldu
  • 14-03-2015, 19:46:49
    #17
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç girme boşver, ben 4 yanlış yaparak kazandım da ne oldu
    Hangi bölümü kazanmıştınız ?
  • 14-03-2015, 20:00:41
    #18
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi bölümü kazanmıştınız ?
    YDS ve ÖSS vardı benim zamanımda. Yabancı dil bölümü mezunuyum, o zamanlar öğretmen liselerine ciddi ek puanlar verilirdi. Yabancı dil bolumleri icin kontenjan ise cok azdı. 11-12 bin yabancu dil ogrencisi kapasitesi vardı, dil ve edebiyat ve öğretmenlikler dahil.

    100 Ingilizce'de 4 yanlış
    45 Türkçe'de 2 yanlış
    45 Sosyal'de 4 yanlış

    Sonuç: 348.851 Puan ve Cumhuriyet Üni. 349.900 civarı puana da Ankara Dil tarih coğrafya vardı. Benim bu kadar emekle girdiğim bölüme şimdilerde 15-16 doğru yaparak yerleşmek çok kolay.